پیکسل خط خطی

بخند به بلندی های بادگیر

پیکسل خط خطی

بخند به بلندی های بادگیر

مونس واسم نوشته بود غصه نخور، میدونه غصه میخورم. قبلا گفته بود ندید بگیر کسایی که اذیت میکنن و میدونه نمیتونم .

براش نوشتم دوست دارم مینویسه میدونم.

بقیه چیزارو براش نمینویسم ولی میدونم میدونه .

میگه دلم برات تنگ شده میدونم که شده، عین هانی که بهش گفتم بخنده میدونم نمیخنده ولی بهش گفتم تابدونه خیلی قشنگ میخنده.

 به میترا گفتم وقتی هی از یه چیزی به فنا میری باید چیکارکنی؟ گفت  نمیدونم ولی تو دیگه خیلی خود ازاری داری بِکن بره.

خواستم چیزای بیشتری بگم به هانی ولی دوتامون از گفتن خسته ایم .مونس گفت غصه نمیخورم درس میخونم .میدونه نمیتونم بعضی چیزارو درست کنم ولی میگه باید درس بخونی.

 گاهی باورم نمیشه این بچه خیلی عاقل تراز من دوسال ازمنم کوچیکتر باشه.

به هانی گفتم میام، قبلا مطمن نبودم ولی الان مطمنم که میام. مشاوره بهم میگه: دغدغه فکری نداری؟میگم نه اصلا،خودم خنده ام میگیره و تا اخرش هیچی دیگه نمیفهمم چی میگه راجب کنکور..ولی مونس میگه باید درس بخونیم هانی میگه سخته ولی بخون .

هی میگم وقتی نیستین حرفام پشت لبام میمونن هی میگم ادمای اینجا خیلی بدن هی میگم من از درست کردن خستم و ازخراب شده اش بیشتر خسته .

میگن میدونیم اونام خستن عین من،

نمیدونم بیشتر چی خراب شده چی درست شده نمیدونم چی قراره بشه ولی قراره چشامو که میبندم همه چی درست شده باشه .

شبی سه تاخواب میبنم خواب ادمای مختلف خواب دیدن خیلی جالبه ولی اوتقدر توخواب بیداری ام که نمیدونم این اتفاقه خواب بود یا بیداری که مهمم نیست اصلا. به قول میترا چیزایی که نمیتونی درست کنی مهم نیست میترا گفت خودم باشم بهش گفتم خودم خیلی بچه اس خیلی. گفت نه بزرگ شدی جدی میگم، وقتی میترا میگه جدی میگم. یعنی جدی جدی میگه. میگم خودم میشم ولی از دست بچه بودنای قبلیم حزص دارم ازینکه تودنیای بچگونه ام خیلی چیزا ازبین رفت حتی خودم

 خود طفلکیمـفقط بچه بود و عقلش نمیکشید میترا من..میترا کش دار مینویسه چیزایی نمیتونی درست کنی رها کن رهاااا..

براش مینویسم باشه باشه 

چیزی نمیگم ولی چرا میگم،میگم میترا به نظرت بزرگترمیشم؟میگه سعی کن همینو طی کنی و خودت باشی وقتی خودت باشی خودت واسه خودت ارزش داری وقتی خودت واسه خودت ارزش داری نمیزاری بقیه ازارت بدن تو نمیتونی همه چیو درست کنی توهمیشه پنجاه درصدش دست خودته بقیه اش مال بقیه اس سعیتو نکن ..دوباره کش دارمینویسه رهاااااا

چشامو رو ی هم فشار میدم اینستامو لوگ اوت میکنم.


نظرات 1 + ارسال نظر
ایوانیچ دوشنبه 16 مهر 1397 ساعت 17:06 http://13871216.blogsky.com/

اولا چه خوبه کسی باشه که بدونتت!
بعد ... میگفتم چی میشد زندگی،همه این زندگی یه خواب بود که یه روز چشاتُ وا میکردی و میدیدی همش یه خواب بوده فقط
اما بعد گفتم پسر..بیخیال!با این خیالا چیزی نه درست میشه نه عوض

حالا که چند سال گذشته فهمیدم که اون واقعا یه خوابه.و میدونم که روز ازش بیدار میشم!و همه چی تموم میشه
اما .......

امیدوارم منم زودترازین خوابای کزایی بیدارشم((:

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.